مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-05اقتصادي

سقوط 20 درصدی ارزش بیت کوین


بیت کوین که تنها در چند ماه گذشته از 20 هزار دلار به 50 هزار دلار صعود کرده بود طی روزهای گذشته قیمت آن نزدیک به 20 درصد سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، اقدامات ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، غول خودروساز برقی، در بازار ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین به ارزش 1.

5 میلیارد دلار توسط وی قیمت بیت کوین را به فراتر از مرزهای 50 هزار دلاری برد اما کمی از صعود بیت کوین به کانال 57 هزار دلاری نگذاشته بود که ایلان ماسک در توییتی در پاسخ به پیتر شف نوشت:پول فقط داده ای است که به ما اجازه می دهد از مشکلات مربوط به مبادلات جلوگیری کنیم.

با توجه به این موضوع، قیمت بیت کوین و اتریوم بالا به نظر می رسند؛ همین اظهار نظر ایلان ماسک موجب ریزش نزدیک به 12 درصدی قیمت بیت کوین شد.

از طرف دیگر نیز مخالفت روسای بانک های مرکزی با این ارز دیجیتال در ادامه به ریزش قیمت این ارز دیجیتال دامن زد؛ روسای بانک های مرکزی مثل رییس بانک مرکزی اروپا بر این باورند که این ارز دیجیتالی(رمز ارز) در برخی موارد برای فعالیت های پولشویی و تبهکارانه مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز است که مسیرهای موجود برای این گونه بهره برداری ها از بیت کوین بسته شود.

براساس آنچه گفته شد بیت کوین که از مارس سال گذشته تا بالاترین سطح قیمتی خود قرار گرفته بود و در ماه فوریه حدود 900 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 20 درصدی ارزش بیت کوین

سقوط 20 درصدی ارزش بیت کوین