مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-05ورزشي

بازیکنان اصفهان تا آخرین لحظه جنگیدن/دخالت های بی جا به تیم ضربه می زند


جای دارد در ابتدا از بازیکنان تیم اصفهان تشکر کنم، زیرا بازیکن این تیم تا آخرین دقیقه جنگیدن و امیدوارم در آینده شاهد درخشش بازیکنان این تیم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، معصومه رضا زاده، سرمربی تیم رهیاب تهران پس از برتری تیم خود مقابل هیأت فوتبال اصفهان اظهار داشت: جای دارد در ابتدا از بازیکنان تیم اصفهان تشکر کنم، زیرا بازیکن این تیم تا آخرین دقیقه جنگیدن و امیدوارم در آینده شاهد درخشش بازیکنان این تیم باشیم.

سرمربی تیم رهیاب تشریح کرد: از ابتدا به دنبال حضور در پلی آف بوده ایم، اکنون مقداری شرایط تیم ما سخت است ولیکن برای حضور در پلی آف تلاش خود را خواهیم کرد؛ با توجه به شرایط کرونا امسال بازی ها با تأخیر برگزار شد، ما در گروه مرگ مسابقات قرار داشتیم.

وی تشریح کرد: به هر حال از مدیران فدراسیون متشکریم، این مسابقات منبع درآمد بازیکنان است؛ امیدوارم موسوی نائب رییس فدراسیون حواس بیشتری به بخش بانوان داشته باشند، فوتسال بانوان به نقطه کوری پرت شده بود و امیدوارم چهار سال آینده از انتخاب این نفرات خوشحال باشیم.

سارا محمدی، بازیکن تیم هیئت فوتبال اصفهان نیز پس از دیدار تیم خود مقابل رهیاب اظهار داشت: کل تیم های لیگ برتر می دانند که تیم جوانی هستیم، پس از هربازی تجربه ما بیشتر شده و بازی بهتری را ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان اصفهان تا آخرین لحظه جنگیدن/دخالت های بی جا به تیم ضربه می زند

بازیکنان اصفهان تا آخرین لحظه جنگیدن/دخالت های بی جا به تیم ضربه می زند