مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-05سياسي

مسئولان استان سمنان برای درختکاری و گسترش فضای سبز تلاش کنند


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه درختان ریه های زمین محسوب می شوند، گفت: مسئولان استان برای درختکاری و گسترش فضای سبز تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر ضمن اشاره به هفته منابع طبیعی و درختکاری بابیان اینکه در احادیث و روایات بسیار به حفظ درختان و اهمیت فضای سبز اشاره شده است، ابراز داشت: انتظار می رود مسئولان استان سمنان نیز برای درختکاری و ایجاد فضای سبز تلاش کنند.

وی بابیان اینکه درختان و منابع طبیعی امانتی که از گذشتگان به دست ما سپرده شده است، افزود: فضای سبز و جنگل ها ریه زمین محسوب می شوند که می بایست با دقت حفظ و حراست شود تا به نسل فردا نیز انتقال یابد و آن ها نیز از این موهبت ارزشمند بهره مند باشند.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری نیز قرار داریم که می بایست در آستانه سال نو به این سنت پسندیده نیز توجه کرد، ابراز داشت: احسان و نیکوکاری به این معنا که اگر همسایه کسی گرسنه و او سیر باشد مسلمان نیست همین مضمون در فرهنگ اسلامی به خوبی گواه این است ک انسان خودش را نبیند بلکه به فکر دیگران نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان سمنان برای درختکاری و گسترش فضای سبز تلاش کنند

مسئولان استان سمنان برای درختکاری و گسترش فضای سبز تلاش کنند