مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-05سياسي

احساسات در انتخابات آینده دخیل نشود/ لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی


امام جمعه دامغان ضمن بیان اینکه انتخاب رییس جمهور آینده باید از روی آگاهی و بدون دخیل شدن احساسات و عاطفه باشد، گفت: اخلاق در انتخابات پیش رو، - باید ترویج داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز و نقش و مشارکت مردم در این رویداد سیاسی، ابراز داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد 1400 باید با حضور و مشارکت مردم به خوبی برگزار شود.

وی بابیان اینکه انتخاب رییس جمهور آینده باید از روی آگاهی و بدون دخیل شدن احساس و عاطفه صورت گیرد، افزود: رییس جمهور نماینده ملت به شمار می رود لذا تعیین معیارهای انتخاب رییس جمهور باید با دقت و حساسیت بالا انجام شود و به معیارهای تبیینی از سوی رهبر معظم انقلاب توجه داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی دامغان بابیان اینکه رییس جمهور باید طراز ملت ایران باشد، ابراز داشت: معیار دولت جوان و حزب اللهی موضوعی که رهبر معظم انقلاب بر آن اشاره کردند و از سویی رعایت اخلاق موضوع مهم دیگری که باید موردتوجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساسات در انتخابات آینده دخیل نشود/ لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی

احساسات در انتخابات آینده دخیل نشود/ لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی