مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-05سياسي

کمک به نیازمندان اولویتی اجتماعی قلمداد شود


کمک به نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی مردم باید به عنوان اولویتی اجتماعی قلمداد شده و دستگاه های مختلف اجرایی برای آن تلاش ویژه کنند.

- سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی مردم باید به عنوان اولویتی اجتماعی قلمداد شده و دستگاه های مختلف اجرایی برای آن تلاش ویژه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دنیا مزرعه آخرت بوده و هرگونه عملکردی که داشته باشیم باید نسبت به عاقبت آن پاسخگو باشیم.

وی افزود: اسلام جامع ترین برنامه زندگی را به پیروان خود ارائه کرده است لذا مسلمانان باید با تأسی از این آموزه های هویت بخش در جامعه به نقش آفرینی بپردازند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان از جمله مواردی است که اگر توسط افراد متمول جامعه مورد توجه قرار گیرد شاهد کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

ماموستا خالدی افزود: در این بازه زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد آسیب دیدن بسیاری از مشاغل هستیم باید تلاش ها برای رفع دغدغه های معیشتی مردم افزون شود.

وی اظهار کرد: از دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان انتظار داریم که رفع دغدغه های معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به نیازمندان اولویتی اجتماعی قلمداد شود

کمک به نیازمندان اولویتی اجتماعی قلمداد شود