مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-05سياسي

خنثی سازی توطئه هواپیما ربایی در مسیر اهواز _ مشهد توسط یگان امنیت پرواز سپاه


روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی از خنثی سازی توطئه ربایش هواپیما در مسیر اهواز _  مشهد، در شب گذشته( پنجشنبه)  توسط نیروهای یگان امنیت پرواز سپاه خبر داد.

- روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی از خنثی سازی توطئه ربایش هواپیما در مسیر اهواز _  مشهد، در شب گذشته( پنجشنبه)  توسط نیروهای یگان امنیت پرواز سپاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز ؛ روابط عمومی فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی در اطلاعیه ای از خنثی سازی توطئه هواپیماربایی در مسیر اهواز و مشهد در شب گذشته (پنجشنبه 99/12/14) خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می رساند: با الطاف و عنایات الهی ، توطئه ربایش یک فروند هواپیما فوکر 100 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که پنج شنبه شب با پرواز شماره 334 ساعت 22 و 10 دقیقه با تأخیر از فرودگاه اهواز به سمت مشهد مقدس به پرواز در آمده بود، با هوشیاری پاسداران یگان امنیت پرواز سپاه و با فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه اصفهان و دستگیری عامل آن خنثی گردید .

بر اساس اظهارات اولیه ، عامل این توطئه قصد داشته است هواپیما را پس از ربایش در فرودگاه یکی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به زمین بنشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی توطئه هواپیما ربایی در مسیر اهواز _ مشهد توسط یگان امنیت پرواز سپاه

خنثی سازی توطئه هواپیما ربایی در مسیر اهواز _ مشهد توسط یگان امنیت پرواز سپاه