مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-05سياسي

این جوانان به نام شما درخت می کارند/اینجا زمین دشمن نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، برخی از جوانان قزوینی که عده ای از آن ها از دانشجویان رباتیک دانشگاه آزاد باراجین قزوین هستند، دور هم جمع شده و با ایده های نو و خلاقانه تلاش دارند در جهت حفظ محیط زیست گام های مؤثری بردارند و نام گروه خود را مجمع فعالان زیست محیطی نگاه سبز مینودری گذاشته اند.

آن ها فعالیت خود را به استان قزوین محدود نکرده اند و از طریق فضای مجازی موفق شده اند در سطح کشور اعضای مختلفی را جذب کنند.

این فعالان زیست محیطی از سال 94 فعالیت خود با 9 عضو آغاز کرد و اکنون بیش از 500 عضو فعال در استان قزوین و بیش از 4 هزار عضو در محدودهٔ سنی 15 الی 35 سال در سطح کشور دارد.

امیر شریفی، دبیر و بنیان گذار مجمع فعالان زیست محیطی نگاه سبز مینودری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین می گوید: مجمع ما از سال 94 با 9 نفر فعالیت خود را با برنامه های فرهنگ سازی اعم از جمع آوری زباله های اطراف شهر و داخل شهر مانند مکان های تفریحی آغاز کرد و تاکنون حدود 50 برنامهٔ حضوری برای پاکسازی شهر داشته است، هم چنین ما برنامهٔ غرفه های زیست محیطی را داشته ایم که در این غرفه ها ضمن معرفی محصولات سبز محیط زیستی، اقدام به فروش این محصولات نیز نمودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جوانان به نام شما درخت می کارند/اینجا زمین دشمن نیست!

این جوانان به نام شما درخت می کارند/اینجا زمین دشمن نیست!