مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-05سياسي

کتاب خاطرات مرحوم اکبر حمیدزاده منتشر شد


کتاب «خطیب انقلابی» شامل اندیشه ها و خاطرات مرحوم حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده گیوی توسط انتشارات عروج منتشر شد.

- کتاب خطیب انقلابی شامل اندیشه ها و خاطرات مرحوم حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده گیوی در 563 صفحه توسط انتشارات عروج زیر نظر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، تهیه و تنظیم این کتاب را معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) انجام داده و چاپ اول این کتاب در شمارگان 500 نسخه توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: آنچه پیش رو دارید، خاطرات جذاب و خواندنی حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده گیوی است که در چارچوب عقاید خویش و با تقلید از رهبر و مرجع خود حضرت امام خمینی(س) زندگی خویش را برای جذب و بسیج توده ها، از طریق وعظ و خطابه گذرانده و با درک زمانه و شناخت مخاطبین خود، از سنگر مسجد به همراهی کاروان انقلاب اسلامی مبادرت ورزیده است.

وی در خلال خاطرات خویش، از انس با نهج البلاغه، آشنایی با شخصیت و افکار استاد شهید مرتضی مطهری، وضعیت سینما و تئاتر پیش از انقلاب، آشنایی با دارالتبلیغ اسلامی و علت جدایی از آن، فعالیت در دیار خورشید(خراسان) و آذربایجان غربی، انجمن حجتیه، ولایت فقیه، دوران زندان، نقش بازار در انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خاطرات مرحوم اکبر حمیدزاده منتشر شد

کتاب خاطرات مرحوم اکبر حمیدزاده منتشر شد