مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-05اقتصادي

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست


رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست بر لزوم تسریع در اجرای طرح اقدام مشترک برای نوسازی بافت فرسوده در بندرعباس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صالحی پیش از ظهر جمعه در حاشبه بازدید از محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به محلات محروم شهر بندرعباس اظهار داشت: وجود حاشیه نشینی و مشاهده بافت فرسوده در محلات، زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست و لازم است با برنامه ریزی منسجم نسبت به نوسازی و احیای بافت فرسوده در بندرعباس اقدام شود.

صالحی افزود: حاشیه نشینی و بافت های فرسوده زمینه بروز جرایم و آسیب های اجتماعی را افزایش می دهند که این موضوع چاره اندیشی سریع مسئولین را می طلبد.

وی بیان داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد همگام با دستگاه های اجرایی با عمل به وظایف قانونی خود جهت هر نوع مساعدت برای حل این مشکل اقدام کند.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با پیگیری دستگاه قضایی استان طرح اقدام مشترک جهت پیشگیری از گسترش بافت فرسوده و حاشیه نشینی با مشارکت دستگاه های متولی در حال اجرا است که هدف از آن، احیای بافت فرسوده محلات شهر بندرعباس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست