مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-05سياسي

کاهش فقر با عرضه بسته معیشتی محقق نمی شود/ اشتغال مهمترین مطالبه


امام جمعه مهدی شهر با اشاره به اینکه عرضه بسته معیشتی به نیازمندان برای محرومیت زدایی و کاهش فقر در جامعه کافی نیست، گفت: ایجاد رونق در اشتغال و اقتصاد کشور مطالبه جدی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مهدی شهر ضمن بیان اینکه 14 اسفندماه سال روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است که باهدف محرومیت زدایی راه اندازی شد، اظهار داشت: برپایی رزمایش مواسات ازجمله اقدامات ارزنده این نهاد بود که باهدف یکپارچه سازی کمک های خیران در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه تاکنون 11 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی در مهدی شهر در قالب رزمایش مواسات جمع آوری شده است، افزود: باید در راستای محرومیت زدایی اقدامی مؤثر انجام شود.

امام جمعه مهدی شهر بابیان اینکه اشتغال زایی از دیگر فعالیت های مهم و مؤثر کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: نباید تنها به ارائه بسته معیشتی و کمک نقدی به فقرا اکتفا کنیم بلکه دولت باید در راستای ریشه کنی فقر با ایجاد اشتغال و رونق تولید اقدامی اساسی انجام دهد و این یکی از مهم ترین مطالبات مردم است.

بارانی با تأکید بر اینکه ایجاد رونق در فضای کار و تولید کشور از مهم ترین وظایف دولت محسوب می شود، تصریح کرد: این در حالی است که در چند سال اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فقر با عرضه بسته معیشتی محقق نمی شود/ اشتغال مهمترین مطالبه

کاهش فقر با عرضه بسته معیشتی محقق نمی شود/ اشتغال مهمترین مطالبه