مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-05سياسي

پایگاه استنادی پارادایم های فلسفی سعادت را تبیین کند


نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه پژوهشگران و محققان علوم انسانی باید مبنای سعادت دنیا را عوض و روی این مبنا تحقیق کنند، چرا که نگاه به سعادت دنیا موجب شده تا نتیجه گیری ها دلخواه ما نباشد و پارادایم ها تغییر کند، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه پژوهشگران و محققان علوم انسانی باید مبنای سعادت دنیا را عوض و روی این مبنا تحقیق کنند، چرا که نگاه به سعادت دنیا موجب شده تا نتیجه گیری ها دلخواه ما نباشد و پارادایم ها تغییر کند، گفت: نیاز است که پاردایم های فلسفی توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در باب سعادت تبیین شود.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 15 اسفند شیراز تاکید کرد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، در شیراز بیش از شهرهای دیگر وظیفه ادب نسبت به شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) به جا آورده شود.

دلیل آنکه رهبر معظم انقلاب شیراز را سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران نامیدند، قرارداشتن آرامگاه این امام زاده بزرگوار در شیراز بود، لذا، در چارچوب پروتکل های بهداشتی هم می توان به ساحت ایشان، عرض ادب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس مردم شیراز را دلباخته و عاشق اهل بیت(ع) توصیف و کرد: روشنفکر زدگی ها را کنار بگذاریم و اطمینان داشته باشیم که اگر در خانه این امام زاده بزرگوار را بزنیم، خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه استنادی پارادایم های فلسفی سعادت را تبیین کند

پایگاه استنادی پارادایم های فلسفی سعادت را تبیین کند