مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-05بين الملل

سوریه:برخی در غرب با متن توافق منع گسترش تسلیحات شیمیایی بازی می کنند


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که برخی کشورهای غربی با متن توافق نامه منع گسترش تسلیحات شیمیایی بازی می کنند.

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که برخی کشورهای غربی با متن توافق نامه منع گسترش تسلیحات شیمیایی بازی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت گفت: شکست مکانیزم تحقیقات مشترک در عمل به تعهدات و نداشتن اعتبار منجر به پایان دوره آن شد.

این مسئله برخی کشورهای غربی را وادار کرد که با متن توافق نامه سازمان منع تسلیحات شیمیایی بازی کنند و بر کشورهای عضو فشار بیاورند تا یک قطعنامه غیرقانونی برای ایجاد مکانیزمی با عنوان تیم تحقیقات و مشخص کردن هویت صادر کنند.

اقدامات تیم حقیقت یاب به صدور یک گزارش غیرموثق منجر شد.

صباغ گفت: این نتیجه گیری ها زمینه مناسبی را برای آمریکا و فرانسه فراهم کرده تا پیش نویس قطعنامه ای را برای نشست کشورهای سازمان منع تسلیحات شیمیایی تبلیغ کنند که هدف آن ایجاد بهانه های جدید برای ارتکاب جنایت های بیشتر علیه سوریه و تشویق گروه های تروریستی به انجام حملات نمایشی جدید با سلاح های شیمیایی در راستای خدمت به سیاست های خصمانه آمریکا و غرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه:برخی در غرب با متن توافق منع گسترش تسلیحات شیمیایی بازی می کنند

سوریه:برخی در غرب با متن توافق منع گسترش تسلیحات شیمیایی بازی می کنند