مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-05اجتماعي

جاده های زنجان لغزنده است


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش برف و باران، جاده های زنجان را لغزنده کرده است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش برف و باران، جاده های زنجان را لغزنده کرده است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در محورهای زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان و نیک پی - ماه نشان، شاهد بارش پراکنده برف هستیم که سبب لغزندگی جاده شده و رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی به بارش پراکنده برف در محورهای زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزرق اشاره کرد و گفت: رانندگان برای عبور از گردنه های کوهستانی و برف گیر، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: وضعیت جوی در آزادراه و مسیر ترانزیت زنجان - قزوین، آزادراه زنجان - تبریز، محور ترانزیت زنجان - میانه، سلطانیه - خدابنده - همدان و ابهر - خدابنده نیز بارانی گزارش شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه لغزندگی جاده، کنترل وسیله نقلیه را دچار مشکل می کند، تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های زنجان لغزنده است

جاده های زنجان لغزنده است