مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-05سياسي

افزودن 2500 تخت «آی سی یو» به بیمارستان های کشور/ مخالف سفر های نوروزی هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، آیین پویش سلامت که در مرکز قلب شهید رجایی تهران امروز 15 اسفند برگزار شد،گفت: تردید ندارم طپش قلب های بسیاری در کشور بعد از لطف خدا مدیون اساتید مجموعه ی قلب شهید رجایی است.

وی افزود: مجموعه شهید رجایی بزگترین ویترین علمی کشور بوده و مایه امید برای کسانی است که به این مرکز مراجعه می کنند تا بلکه دست اساتید گرانقدر آن بعد از لطف خدا شفا بگیرند.

نمکی ضمن تشکر و تقدیر از زحماتی مستمر تمامی کارد این مجموعه تصریح کرد: از تمامی تلاشی که برای مردم این کشور کشیده و شاگردانی تربیت کرده اید تا در سراسر ایران گسترده شوند سپاسگزارم و تشکر ویژه از دکتر نوری می کنم و از خداوند بزرگ برای ایشان آرزو تندرستی دارم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در دوره فعالیت های اجرایی بنده دو کار را در این رابطه ذی قیمت می دانم که سه دهه پیش برای جلوگیری از مرگ و میر در زمینه بیمارهای غیر واگیر تلاش کردیم.

وی بیان کرد: جلوگیری از گرفتگی های عروقی و دریچه قلب با کمک اکو کاردیو گرافیست های قلب کشور ممکن شد.

نمکی بیان کرد: در سه ده پیش بعد اینکه ما توانستیم از بیماری های واگیر دار با واکسن جلوگیری کنیم بر ما مبرم بود که به سیاهچاله بیماری های غیرواگیر می افتیم که سر لوحه این مرگ و میر های بیماران قلبی عروقی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن 2500 تخت «آی سی یو» به بیمارستان های کشور/ مخالف سفر های نوروزی هستیم

افزودن 2500 تخت «آی سی یو» به بیمارستان های کشور/ مخالف سفر های نوروزی هستیم