مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-05سياسي

امام جمعه قم: نباید از مواضع ناجوانمردانه آمریکایی ها در برجام غفلت کرد


امام جمعه قم با اشاره به مسئله برجام گفت: نباید از مواضع ناجوانمردانه آمریکایی ها غفلت کرد چرا که در عمق و باطن این پوستین های رنگارنگ و متفاوت یک سیاست شیطانی از سوی آمریکا دنبال شده که هدف آن مقابله با کشورهای آزاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با تسلیت ایام ارتحال حضرت ابوطالب(ع) بیان کرد: ایشان به استناد ادله قاطع و روشن از پشتوانه های بسیار بزرگ برای نهضت پیامبر گرامی اسلام بوده است.

وی افزود: با مجاهدها و رشادت های حضرت ابوطالب بود که بسیاری از خطرها از پیامبر خدا دفع شد و پایه های اسلام با آن رشادت ها استوار شد.

امام جمعه قم با بیان اینکه قدر حضرت ابوطالب(ع) به درستی شناخته نشده است، تصریح کرد: حتی شاهد هستیم که در مواردی در حق این انسان بزرگ جفا شده است؛ همایش بین المللی در خصوص این شخصیت بزرگوار توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود که از این اقدام بسیار خوب باید تشکر کرد و امیدواریم که خروجی های علمی این همایش مورد توجه حوزویان و دانشگاهیان قرار گیرد.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر(ص) بیان کرد: امیدواریم همه بتوانیم در تحقق آرمان های بعثت پیامبر گرامی اسلام اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: نباید از مواضع ناجوانمردانه آمریکایی ها در برجام غفلت کرد

امام جمعه قم: نباید از مواضع ناجوانمردانه آمریکایی ها در برجام غفلت کرد