مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-05سياسي

اصلاح ساختار ممیزی مرغداری های قاین پس از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


واحدهای مرغ تخمگذار قاین، پس از بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی و مهار آن، اصلاح ساختار ممیزی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دامپزشکی قاینات اظهار کرد: واحدهای مرغ تخمگذار قاین، پس از بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی و مهار آن، اصلاح ساختار ممیزی شد.

رضا محمودی، امروز جمعه 15 اسفند به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: این شهرستان دارای هشت واحد تخمگذار و دو واحد پرورش پولت است و این اولین ممیزی در خصوص اصلاح ساختار پس از بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است که در شهرستان قائنات انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان قاینات دارای بیشترین تعداد پرنده تخمگذار استان است، اولین ممیزی اصلاح ساختار را پس از شیوع بیماری مهلک آنفلوآنزای فوق حاد انجام دادیم چرا که ممیزی واحدهای مرغداری برای اصلاح ساختار بهداشتی ، یک امر اساسی و زیر بنایی است که متاسفانه در سال های اخیر توجه چندانی به آن نشده است.

وی گفت: کنترل ترددها، بهسازی مسیرهای ضدعفونی و قرنطینه ای اشخاص و وسایل نقلیه، بهسازی انبارهای خوراک، لوازم مصرفی و محصولات، جداسازی فضاهای تمیز و آلوده و ایجاد شرایط عقیم سازی کود از جمله مهم ترین محورهای این دور از ممیزی ها است که در مرغداری های شهرستان قائنات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار ممیزی مرغداری های قاین پس از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

اصلاح ساختار ممیزی مرغداری های قاین پس از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان