مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-05ورزشي

نکونام – مجیدی؛ جذاب ترین تقابل هفته هفدهم


تیم های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی رقیبان قرار می گیرند و در حساس ترین بازی ها نیز نفت در آبادان میزبان پرسپولیس است و فولاد در تهران با استقلال دیدار می کند.

- ایسنا/خوزستان تیم های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی رقیبان قرار می گیرند و در حساس ترین بازی ها نیز نفت در آبادان میزبان پرسپولیس است و فولاد در تهران با استقلال دیدار می کند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا (شنبه) برگزار می شود که در حساس ترین رقابت های این هفته شاگردان پورموسوی در آبادان پذیرای پرسپولیس هستند، فولاد در دیداری خارج از خانه به مصاف استقلال می رود و نفت مسجدسلیمان رو در روی سایپا قرار می گیرد.

سایپا - نفت مسجدسلیمان به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نفت مسجدسلیمان در اولین سرمربیگری داریوش یزدی، هفته قبل توانست با یک امتیاز از بازی با تراکتور خارج شود.

دیداری که اگر نفتی ها در وقت های اضافه کم نمی آوردند، با سه امتیاز شیرین خود را برای بازی این هفته مقابل سایپا آماده می کردند.

نفت که به نظر می رسد با یزدی هم می خواهد راه موفقی که از لیگ نوزدهم تاکنون در پیش گرفته را ادامه دهد، برای اثبات این مهم با سرمربی جدید خود فردا باید بتواند از بازی با سایپا برنده از زمین بیرون بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام – مجیدی؛ جذاب ترین تقابل هفته هفدهم

نکونام – مجیدی؛ جذاب ترین تقابل هفته هفدهم