مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-05سياسي

احضار تعدادی از دست اندرکاران بازار بورس به قوه قضاییه


حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به ارسال گزارش مجلس به قوه قضاییه در خصوص تخلفات بازار سرمایه، گفت: طی روزهای اخیر تعدادی از دست اندرکاران این بازار برای پاسخگویی در خصوص ریزش های مکرر بازار بورس و تخلفات این حوزه به قوه قضاییه فرا خوانده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، حسینعلی حاجی دلیگانی، با اشاره به دعوت دولت از مردم برای حضور در بازار بورس و سپس ریزش های مکرر این بازار، تصریح کرد: مسئولان دولتی نه تنها در واکنش به ریزش های مکرر بازار بورس اقدام خاصی انجام ندادند بلکه با عرضه های سنگین، زمینه سقوط هر چه بیشتر بازار را فراهم کردند.

وی افزود: این موضوع منجر به سرخوردگی و نارضایتی سهامداران خرد بورس گردید که به نوعی اخلال در اقتصاد درون زای کشور و تعرض به حقوق عامه مردم بود لذا موضوع از سوی مجلس به قوه قضاییه گزارش شد.

حاجی دلیگانی گفت: خوشحالیم که قوه قضاییه نیز رسیدگی به تخلفات بورسی را آغاز کرده و دست اندرکاران و مدیران متخلف را برای پاسخگویی به دستگاه قضا فراخوانده است.

در گزارشی که درباره تخلفات بازار سرمایه، از سوی مجلس به قوه قضاییه ارسال شده به تخلفات حقوقی ها و رفتار غیر مسئولانه و منفعلانه مسئولان ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار تعدادی از دست اندرکاران بازار بورس به قوه قضاییه

احضار تعدادی از دست اندرکاران بازار بورس به قوه قضاییه