مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-05فرهنگي

وضعیت اکران 1400 همچنان مبهم است/ ترس فیلمسازان و نگرانی مخاطبان


کارگردان فیلم «شاه ماهی» با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی آماده نمایش است بیان کرد وضعیت اکران در سال آینده هنوز مشخص نیست و صف طولانی از فیلم های آماده اکران به وجود آمده است.

- کارگردان فیلم شاه ماهی با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی آماده نمایش است بیان کرد وضعیت اکران در سال آینده هنوز مشخص نیست و صف طولانی از فیلم های آماده اکران به وجود آمده است.

نادر مقدس تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی فیلم سینمایی شاه ماهی برای اکران عمومی گفت: فعلاً تصمیم نهایی برای زمان اکران عمومی این فیلم را نگرفته ایم، منتظر هستیم تا ببینیم چه شرایطی به وجود می آید تا برنامه ریزی دقیق تری را برای اکران عمومی شاه ماهی داشته باشیم.

ما هم مانند دیگر سینماگران در صف اکران هستیم، در حال حاضر که جشنواره فیلم فجر به پایان رسیده است، باید دید برنامه اکران نوروزی چه چیز است و به کجا می رود.

وی تاکید کرد: اگر شرایط مناسبی فراهم شود، این فیلم را اکران عمومی می کنم، البته تاکید می کنم شاه ماهی آماده نمایش است، فقط باید شرایط مناسب برای اکران به وجود آید.

این کارگردان سینما بیان کرد: در حال حاضر فیلم های بسیاری است که در نوبت اکران هستند این یک معضل و مشکل برای سینماگران شده است، معلوم نیست با این تعداد فیلم و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اکران 1400 همچنان مبهم است/ ترس فیلمسازان و نگرانی مخاطبان

وضعیت اکران 1400 همچنان مبهم است/ ترس فیلمسازان و نگرانی مخاطبان