مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-05فناوري

ناگفته های آذری جهرمی از حذف بسته های شبانه و گران شدن اینترنت


آذری جهرمی وزیر ارتباطات ارائه بسته های شبانه اینترنت از سوی اپراتورها را یک درخواست درست و منطقی خواند و اشاره کرد: در بسیاری کشورهای دنیا این بسته ها ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات گفت: واقعیت این است که اعتراضاتی از سوی مراجع فرهنگی کشور در رابطه با بسته های شبانه مطرح شد، ما ابلاغیه ای دریافت کردیم که می گفت کاربران به سمت بسته های اینترنت رایگان شبانه سوق پیدا نکنند.

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود به سوالاتی که کاربران از او پرسیده بودند پاسخ داد.

وزیر ارتباطات که از طریق این کانال مستقیم با مردم صحبت می کند درباره وضعیت اینترنت، قیمت بسته ها، تولیدگوشی بومی، انحصار مخابرات و شرکت زیرساخت و اینترنت نسل پنجم توضیحاتی ارائه کرد.

ابلاغیه ای که بسته های شبانه را حذف کرد حذف بسته های اینترنت شبانه از سوی اپراتورها مسئله ی است که بارها توسط کاربران پرسیده شده است.

پاسخ به این سوال در گذشته این بود که رگولاتوری دستور حذف بسته ها را داده است اما وزیر ارتباطات در توضیحات خود جزییات تازه ای را درباره حذف این بسته ها ارائه کرد.

وی ارائه بسته های شبانه اینترنت از سوی اپراتورها را یک درخواست درست و منطقی خواند و اشاره کرد: در بسیاری کشورهای دنیا این بسته ها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های آذری جهرمی از حذف بسته های شبانه و گران شدن اینترنت

ناگفته های آذری جهرمی از حذف بسته های شبانه و گران شدن اینترنت