مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-05حوادث

کاهش 6 درصدی تصادفات فوتی درون شهری مازندران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در 11 ماهه جاری شاهد کاهش 6 درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم که نشان از توجه مردم به قوانین دارد.

- سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با تشکر از مردم در راستای توجه به قوانین و مقررات رانندگی، اظهار کرد: در 11 ماهه سال جاری شاهد کاهش 6 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح حوزه درون شهری استان بودیم.

وی گفت: 57 درصد تصادفات حوزه درون شهری استان به علت بی توجهی توجه به جلو و رعایت نکردن حق تقدم مسیر عبور اتفاق افتاده است، 47 درصد از مجموع 155 نفر از جانباختگان حوادث رانندگی در سال جاری عابرین پیاده و 21 درصد موتورسیکلت سواران بودند.

بیگلری با بیان توصیه هایی به عابرین پیاده، اضافه کرد: عابران توجه کنند تا به طور ناگهانی وارد سطح سواره رو نشوند و برای عبور از عرض راه از گذرگا های تعیین شده ایمن همچون؛ پل هوایی و خط کشی عابر پیاده استفاده کنند و شب ها برای تردد از محل هایی که دید کافی دارند و با لباس روشن عبور کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، در پایان گفت: موتورسوارن بدانند کلاه ایمنی صدفی برای حفظ مروارید جان شان و استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامتی آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی تصادفات فوتی درون شهری مازندران

کاهش 6 درصدی تصادفات فوتی درون شهری مازندران