مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-05بين الملل

آنکارا: اتهام زنی اتحادیه عرب به ترکیه، بر مبنای واقعیات نیست


وزارت خارجه ترکیه ضمن محکوم کردن تصمیمات نشست اخیر اتحادیه عرب، اصرار آنها برای اتهام زنی به ترکیه را با هدف لاپوشانی کردن فعالیت های مخرب کشورهای عضو آن اتحادیه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتهام زنی اخیر اتحادیه عرب به ترکیه درباره اقدامات ثبات زدا در منطقه غرب آسیا، با واکنش تند آنکارا مواجه شد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی وزارت خارجه ترکیه امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای گفت: کشور ما در حال انجام تلاش های عظیمی از طریق موضع گیری های اصولی و قاطع، برای استقرار ثبات و امنیت در منطقه مان و جهان است .

آنکارا با رد تصمیمات گرفته شده در نشست سوم مارس وزرای خارجه اتحادیه عرب، توضیح داد: ما این تصمیمات را که بر اساس هیچ شواهد و مدارکی نیستند، بی درنگ رد می کنیم .

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: حفاظت از تمامیت ارضی و حاکمیت کشورهای عربی، بخشی از مهمترین اولویت های کشور ما در قبال منطقه است .

به نوشته آناتولی، این وزارتخانه همچنین اظهار داشت که برخی اظهارات مُصرانه اتحادیه عرب در متهم کردن ترکیه، با هدف لاپوشانی کردن فعالیت های مخرب کشورهای عضو آن است.

یکصد و پنجاه و پنجمین دور نشست شورای اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه عربی روز چهارشنبه در مقر اتحادیه عرب برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: اتهام زنی اتحادیه عرب به ترکیه، بر مبنای واقعیات نیست

آنکارا: اتهام زنی اتحادیه عرب به ترکیه، بر مبنای واقعیات نیست