مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-05فرهنگي

در میان سرخپوست ها به ایران رسید/خاطرات یک سفر دانشجویی به بولیوی


کتاب «در میان سرخپوست ها»؛ خاطرات شفاهی دانشجویان عدالت خواه به کشور بولیوی، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب در میان سرخپوست ها ؛ خاطرات شفاهی دانشجویان عدالت خواه به کشور بولیوی، توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب در میان سرخپوست ها ؛ خاطرات شفاهی دانشجویان عدالتخواه به کشور بولیوی، توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

بنابرین گزارش، در مقدمه این کتاب که تحقیق وتدوین آن برعهده احسان دهقانی و امین سردارآبادی بوده است، چنین می خوانیم: مجموعه پیشِ رو، تلاشی است برای نشان دادن زحمات گروه اعزامی جنبش عدالت خواه دانشجویی به کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا و حقوق مادر زمین در بولیوی.

این مجموعه شامل خاطراتی از هیئت اعزامی به انضمام مقالات فکری است که به کمک آن ها فضای آمریکای لاتین و نقش آنها را در مناسبات بین المللی نشان دهد و اشتراک ایران و کشورهای آمریکای لاتین را مطرح کند.

در بخشی از این کتاب نیز که اولین عنوان ناشر در رده تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی شمرده می شود، این طور آمده است: در آن آفتاب ملایم پاییزی، لباس های رنگارنگ مردم جلوه خاصی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در میان سرخپوست ها به ایران رسید/خاطرات یک سفر دانشجویی به بولیوی

در میان سرخپوست ها به ایران رسید/خاطرات یک سفر دانشجویی به بولیوی