مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-05پزشكي

مهم ترین تفاوت های کرونا با سرماخوردگی و آنفلوانزا


از نظر پزشکی، سرفه، سردرد، گلودرد و آبریزش بینی از برجسته ترین علائم عفونت با کووید 19، آنفلوانزا، سرماخوردگی و آلرژی است که همه این علائم را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقامات پزشکی توصیه می کنند اگر از علائمی که بین سرماخوردگی، آنفلوانزا، آلرژی و کرونا مشترک است رنج می برید، یک آزمایش برای حل و فصل موضوع انجام دهید؛ به ویژه اینکه مورد آخر مسری است و تشخیص زود هنگام آن مقابله با شرایط را تسهیل می کند.

اما اگر امکان آزمایش و اسکن برای تشخیص کووید 19 وجود ندارد، دراین گزارش مهمترین تفاوت های میان بیماری های رایج تنفسی براساس اطلاعات ارائه شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا (CDC) بررسی شده است.

1- تب و لرزبیمار در صورت عفونت با ویروس کرونا یا آنفلوانزا از تب و لرز رنج می برد اما به ندرت در سرماخوردگی این علامت وجود دارد، در صورت بروز آلرژی نیز این علائم از بین می روند.

2- تنگی نفساین علامت مشخصه بیماری های آلرژیک، ویروس کرونا و آنفلوانزاست، اما اگر سرما بخورید این علامت از بین می رود.

3- درد عضله یا بدنبیمار مبتلا به ویروس کرونا و آنفلوانزا از وجود درد شدید در عضلات یا قسمت های مختلف بدن رنج می برند، اما اگر سرماخوردگی یا آلرژی تنفسی باشد، این علامت کاملاً از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تفاوت های کرونا با سرماخوردگی و آنفلوانزا

مهم ترین تفاوت های کرونا با سرماخوردگی و آنفلوانزا