مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 21:452021-03-04ورزشي

پورحسن: برخی افراد کنار داورزنی تخصص لازم را ندارند/ والیبال اصلاحات می خواهد


رییس سابق سازمان لیگ در واکنش به عدم پاسخگویی فدراسیون والیبال در خصوص حاشیه های موجود گفت: شخص داروزنی متخصص است اما برخی از افراد که با او کار می کنند تخصصی ندارند و این موضوع باعث ایجاد فشار بر روی خود داورزنی می شود.

- رییس سابق سازمان لیگ در واکنش به عدم پاسخگویی فدراسیون والیبال در خصوص حاشیه های موجود گفت: شخص داروزنی متخصص است اما برخی از افراد که با او کار می کنند تخصصی ندارند و این موضوع باعث ایجاد فشار بر روی خود داورزنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های شهرداری ارومیه و هراز آمل در نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال درحالی به مصاف هم می روند که شهرداری ارومیه پوریا فیاضی بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و برای همین این باشگاه در تلاش است بازیکنی را جایگزین فیاضی کند.

مرتضی شریفی یکی از گزینه های این تیم است اما در خصوص این جابجایی ابهاماتی وجود دارد.

منوچهر پورحسن رییس سابق سازمان لیگ در گفتگو با ایسنا، در خصوص قوانین موجود و ابهاماتی که در این جابجایی وجود دارد گفت: حقیقتا من خیلی وقت هست که در والیبال نیستم و این رشته را دنبال نمی کنم.

در آیین نامه آمده اگر بازیکنی آزاد باشد و یکی دیگر در تیم مصدوم شود، می توان بازیکن آزاد جای فرد مصدوم شده در تیم جایگزین کرد و این با نظر سازمان لیگ صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورحسن: برخی افراد کنار داورزنی تخصص لازم را ندارند/ والیبال اصلاحات می خواهد

پورحسن: برخی افراد کنار داورزنی تخصص لازم را ندارند/ والیبال اصلاحات می خواهد