مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-04بين الملل

خودداری اروپا از صدور قطعنامه علیه ایران بهترین راهکار بود


سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده با اعلام حمایت از پیشنهاد مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص برنامه هسته ای ایران، خودداری از صدور قطعنامه ضد ایرانی را بهترین راهکار ممکن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز پنج شنبه در نشست خبری روزانه خود اعلام کرد که واشنگتن از پیشنهاد رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد نگرانی های بی پاسخ مانده برنامه هسته ای ایران پشتیبانی می کند.

وی در ادامه افزود که سه کشور اروپایی با حمایت کامل از ایالات متحده به این جمع بندی رسید که بهترین راه برای حمایت از رویه آژانس بین المللی انرژی اتمی، خودداری از ارائه پیش نویس قطعنامه در نشست شورای حکام است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: ما از نتیجه نشست شورای حکام درباره ایران و طرح ارائه شده توسط مدیرکل آژانس اتمی خرسندیم و می دانیم که مدیرکل آژانس برنامه ای واقع بینانه پیشنهاد کرده که ایران آن را پذیرفته است .

ند پرایس در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص موضع واشنگتن در قبال گفتگوهای احتمالی میان ایران و آمریکا ظرف هفته های آینده گفت: چیزی که همواره در این باره گفته ایم این است که ما نه خوش بین هستیم و نه بدبین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری اروپا از صدور قطعنامه علیه ایران بهترین راهکار بود

خودداری اروپا از صدور قطعنامه علیه ایران بهترین راهکار بود