مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-04فرهنگي

یک بام و چند هوای «زمستانه کتاب»


طرح «زمستانه کتاب» به پایان رسید اما انگار هنوز هم برای کتاب زمستان است.

- طرح زمستانه کتاب به پایان رسید اما انگار هنوز هم برای کتاب زمستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیدانه مان را در کتابفروشی ها پیدا کنیم ؛ این را سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی همزمان با سومین روز از طرح زمستانه کتاب 99 نوشته بود.

پس در واپسین روز از دوره هفت روزه این طرح که با روز پنج شنبه (که بالطبع زمان مناسبی برای مراجعه بیشتر اقشار جامعه به کتابفروشی هاست که در دیگر روزهای هفته گرفتاری های بیشتری دارند) مصادف شده، خودمان را به مرکز خرید کتاب تهران، خیابان انقلاب می رسانیم.

حال بگذریم از آن که در روزهای جولان کرونا و گونه جهش یافته اش که گفته می شود تا حد ممکن در خانه بمانید، برای استفاده از این طرح تخفیفی کتاب باید دل به دریا زد و خود را به هیاهوی مرکز شهر و مراکز خرید کتاب رساند! اما پوسترهای این زمستانه چندان از پشت ویترین کتابفروشی ها خودنمایی نمی کنند و این سبب می شود تا اگر نشانی tarh.

ketab.

ir و لیست کتابفروشی های عضو را ندانی، یکی یکی سراغ کتابفروشی ها بروی تا ببینی از تخفیف زمستانه در آن جا خبری هست یا خیر و حتی اگر هست هنوز اعتباری برای خرید دارند یا باید رفت و شاید به طرح بعدی رسید! پرسش و پاسخ از عده قابل توجهی از آن ها به خوبی حاکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و چند هوای «زمستانه کتاب»

یک بام و چند هوای «زمستانه کتاب»