مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-04پزشكي

واکاوی آمار خیره کننده ابتلای کرونا در میهمانی ها


80 درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها بنا بر گفته مسؤول بهداشت گیلان در جمع های خانوادگی و میهمانی ها مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بر اساس آخرین اخبار وزارت بهداشت، استان گیلان در کنار چند استان دیگر در وضعیت شکننده بیماری کرونا قرار دارد.

بنا بر اظهار آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در حال حاضر 297 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند.

طی 24 ساعت گذشته 59 بیمار جدید در بیمارستان های استان پذیرش و بستری شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین اعلام کرده 60 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان بنا بر وخامت حالشان در ICU بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت ویژه هستند.

مطابق گذشته، اصلی ترین دلایل ابتلا به بیماری کرونا دورهمی های خانوادگی بوده است ، حیدرزاده گفته حداقل 80 درصد بستری شدگان ناشی از کرونا در بیمارستان های استان حداقل در دو هفته اخیر در یکی از میهمانی ها، جمع های خانوادگی و دورهمی های حداقل یک تا دوساعته، حضورداشته اند.

وجود تعطیلات آخر هفته یکی از کانون های موردتوجه از سوی مردم به جهت دورهمی های خانوادگی است و این نگرانی در روزهای بارانی و سرد به شدت حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی آمار خیره کننده ابتلای کرونا در میهمانی ها

واکاوی آمار خیره کننده ابتلای کرونا در میهمانی ها