مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:402021-03-04سياسي

تغییر کاربری فضای سبز ممنوع است


تغییر کاربری فضای سبز در شهر اردبیل ممنوع است و هیچ کس در این زمینه حق صدور مجوز ندارد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: تغییر کاربری فضای سبز در شهر اردبیل ممنوع است و هیچ کس در این زمینه حق صدور مجوز ندارد.

مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه 14 اسفندماه در مراسم هفته درختکاری در اردبیل اظهار کرد: نسبت به پایداری کاربری فضای سبز همه باید حساس باشیم و اجازه ندهیم تا شرایط سختی در اردبیل برای تنفس عمومی شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در طرح تفصیلی برای توسعه فضای سبز جانمایی یک کار سخت و دشواری است ولی با همت و همراهی و مشارکت عموم مردم می توان در قالب بسته های تشویقی به توسعه این بخش امیدوار بود.

فرماندار اردبیل گفت: در سال های اخیر با همت شهرداری در شهر اردبیل چهره فضای سبز، چهره ای متفاوت شده به گونه ای که این فرآیند باید با برنامه ریزی اصولی ادامه پیدا کند.

امامی یگانه افزود: هر چند در شهر اردبیل از میانگین سرانه فضای سبز کشور فاصله داریم اما همت جمعی و مشارکت پررنگ مردم در این حوزه می تواند ما را امیدوار به تقویت و بالا رفتن سرانه فضای سبز در شهر اردبیل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: افزایش 60 درصدی اعتبارات برای سال آینده در این بخش نوید تحولی جدی در این حوزه می دهد که امیدواریم با برنامه ریزی درست در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری فضای سبز ممنوع است

تغییر کاربری فضای سبز ممنوع است