مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:002021-03-04سياسي

دولت تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از زیان واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داده است


فرماندار تبریز با بیان این که کرونا تمامی حوزه ها به خصوص حوزه اقتصاد را تحت الشعاع قرار داده است، گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از زیان واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با بیان این که کرونا تمامی حوزه ها به خصوص حوزه اقتصاد را تحت الشعاع قرار داده است، گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از زیان واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داده است.

بهروز مهدوی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن جوانان کارآفرین آذربایجان شرقی گفت: اولین وظیفه ما به عنوان نماینده دولت، برقراری امنیت است و ایجاد یک فضای امن، بستری مناسب برای رونق فعالیت های اقتصادی است.

وی با بیان این که تبریز رتبه اول امنیت در بین کلانشهرهای کشور را دارد، خاطرنشان کرد: این که در تبریز شاهد فعالیت صدها واحد تولیدی، صنعتی و کارگاهی هستیم، در نتیجه همین آرامش روانی و فضای امن ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: در وهله اول امنیت موجود را باید مدیون مردم بافرهنگ تبریز بدانیم.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، مهدوی بیان کرد: اکنون که وارد گام دوم انقلاب شده ایم، شاهد حضور جوانان شایسته در حوزه فعالیت های اقتصادی و تولیدی هستیم و این جوانان به عنوان نسل انقلاب، مدیریت شایسته ای در این حوزه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از زیان واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داده است

دولت تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از زیان واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داده است