مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-04بين الملل

پیشنهاد دیپلمات سابق آمریکایی برای تشکیل ناتوی عربی-اسراییلی علیه ایران


یگی از دیپلمات های سابق آمریکایی از ایده تشکیل ناتوی ضد ایران دفاع کرد و گفت که عرب ها و صهیونیست ها فرصت به دست آمده را مغتنم بشمارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه سعودی به قلم یکی از دیپلمات های سابق دولت آمریکا در زمان رونالد ریگان خواستار تشکیل ائتلاف ضد ایرانی با مشارکت کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی شد.

رانلد لودر ، تاجر و رییس کنگره جهانی یهودیان در یادداشتی تحت عنوان  ناتو برای خاورمیانه (اشاره به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو که با هدف مقابله با شوروی ایجاد شد) نوشت که تشکیل ائتلافی برای مقابله با ایران در منطقه غرب آسیا ایده ای بود که مطرح شده و الآن زمان آن رسیده است که این ایده عملی شود.

او در روزنامه سعودی ، سودان و مغرب بشارت دهنده انقلاب منطقه ای واقعی است.

این صهیونیست نوشت: آیا هنوز زمان آن نرسیده است که بین نزاع گسترده علیه ایران و این مشارکت عربی و اسراییلی روبه رشد اجماعی صورت گیرد؟ آیا وقت آن نرسیده است که گام جسورانه دیگری حتی فراتر از توافق نامه های آبراهام (توافق های عادی سازی روابط بین تل آویو و چهار کشور عربی) برداشته شود؟ آیا الآن وقت مناسبی برای عرب ها و اسراییلی ها برای ورود به یک ائتلاف راهبردی نیست؟ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دیپلمات سابق آمریکایی برای تشکیل ناتوی عربی-اسراییلی علیه ایران

پیشنهاد دیپلمات سابق آمریکایی برای تشکیل ناتوی عربی-اسراییلی علیه ایران