مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-04سياسي

اهمیت پرداختن به ظرفیت های حج در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکی از بهترین راه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی را حج دانست و گفت: لازمه استفاده از ظرفیت حج، داشتن رویکرد و نگاه راهبردی نسبت به آن است.

- ایسنا/قم رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکی از بهترین راه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی را حج دانست و گفت: لازمه استفاده از ظرفیت حج، داشتن رویکرد و نگاه راهبردی نسبت به آن است.

حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امروز 14 اسفندماه در همایش بین المللی مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین که در قم برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَکَفَی بِاللَّهِ شَهِیدًا؛ اوست کسی که پیامبر خود را به [قصد] هدایت با آیین درست روانه ساخت تا آن را بر تمام ادیان پیروز گرداند و گواه‏ بودن خدا کفایت می کند یکی از راهکارهای دینی برای تحقق این وعده الهی را حج دانست و افزود: لازمه استفاده از ظرفیت حج، داشتن رویکرد و نگاه راهبردی نسبت به آن است و اگر رویکرد راهبردی را در نظر بگیریم باید به ابعاد مختلف آن بپردازیم.

لکزایی ضمن اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر تحقق تمدن نوین اسلامی، بیان کرد: یکی از بهترین راه های رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت پرداختن به ظرفیت های حج در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

اهمیت پرداختن به ظرفیت های حج در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی