مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-04سياسي

دشمن با جنگ روایت ها وارد مبارزه با انقلاب شده است/ رسانه ها پای کار باشند


استکبار برای جبران شکستی که در جنگ اراده ها در قبال ایران اسلامی داشت، جنگ روایت ها را آغاز کرده که حل این گره با رسانه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تکریم عباس محرمی و معارفه ناصر قوامی مشفق در سمت مسؤول بسیج رسانه استان همدان برگزار شد.

در این مراسم مسؤول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار کرد: دشمن 42 سال با تلاش همه جانبه، بهترین تجهیزات نظامی و مدل های جنگ نرم، البته از بعد شیطانی برای مقابله و براندازی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد اما خوشبختامه انقلاب اسلامی جشن 42 سال بالندگی خود را برگزار کرد.

ناصر قوامی با اشاره به اینکه افتخار دارم که در چهل و دومین سالگرد انقلاب باری بر دوش من نهاده شد که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به این موضوع اشاراتی دارند و تاکید می کنند به جوانان  مسوولیت داده شود گفت: نیاز به کمک اصحاب رسانه داریم تا به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه با دشمنی پیچیده، اهل برنامه ریزی و دارای بهترین تجهیزات نظامی و رسانه ای مواجه هستیم اما تاکنون انقلاب پرافتخار و بالنده ایستاده است گفت: در سال 57 جنگ اراده ها آغاز شد، دشمن اراده کردند که انقلاب اسلامی ایجاد نشود اما ما اراده کردیم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ روایت ها وارد مبارزه با انقلاب شده است/ رسانه ها پای کار باشند

دشمن با جنگ روایت ها وارد مبارزه با انقلاب شده است/ رسانه ها پای کار باشند