مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-04اقتصادي

معرفی شرکت میزبانی دیاکو وب


شرکت دیاکو تجارت نوین آسیا با 8 سال سابقه درخشان فعالیت در امور میزبانی وب یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه میزبانی ابری در بازار ایران می باشد.

- نصب و تنظیم رایگان افزونه لایت اسپید و افزایش سرعت لود سایت پشتیبانی از PHP 7 به بالا سرور اختصاصی   این شرکت به دلیل اینکه در خارج از ایران نیز فعال می باشد و دارای هویت حقوقی قانونی خارج از ایران نیز هست، بدون نگرانی از تحریم سرور اختصاصی از دیتاسنترهای مختلف را ارائه می کند و شما با داشتن سرور اختصاصی از آن می توانید راهنمایی و مشاوره مدیریت سرور خود را از بخش فنی داشته باشید و بدانید همیشه با وجود اینکه هیچ گونه وظیفه ای در پشتیبانی سرور اختصاصی بر عهده شرکت ارائه کننده نیست، برای راهنمایی در کنار شما هستند.

  پشتیبانی دیاکو وب چطور است؟   با کمال اطمینان میتوان گفت که دیاکو وب یکی از سریعترین پشتیبانی های هاستینگ ایران را داراست بطوریکه متوسط زمان پاسخگویی تیکت ها در زمان نگارش این خبر در 1 سال گذشته 3 دقیقه می باشد.

پشتیبانی به صورت تیکت و تماس تلفنی صورت می گیرد.

اما همانطور که گفتیم با سرعت بالا و بدون پیچیدگی به تیکت ها رسیدگی می شود بنابراین توصیه میکنیم در هزینه تلفن خود صرفه جویی کنید و با ارسال تیکت در صورت نیاز سریعا مشکل خودتان را حل شده ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شرکت میزبانی دیاکو وب

معرفی شرکت میزبانی دیاکو وب