مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-04حوادث

دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش در شهرستان بویراحمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در پمپ بنزین فلکه جهاد شهر یاسوج، بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که شخصی در پمپ بنزین که دارای سوابق متعدد کیفری می باشد با یک قمه از پشت سر به شخص دیگری که در حال سوختگیری خودروی خود بود، حمله ور شده و او را با ضربات متعدد از پای درآورده و از محل متواری شده است.

مصطفایی با اشاره به اینکه فیلم های دوربین مداربسته جایگاه سوخت در فضای مجازی منتشر و موجب تشویش اذهان عمومی جامعه شده بود تصریح کرد: ضمن دعوت نمودن خانواده فرد مجروح به آرامش، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف شهر دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش در کهگیلویه و بویراحمد