مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-04پزشكي

کسب رتبه نخست کشوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه داروسازی در رتبه بندی جهانی


دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی QS موفق به کسب رتبه 251 تا 300 در حوزه داروسازی و فارماکولوژی و رتبه 551 تا 600 در حوزه پزشکی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه موضوعی داروسازی و فارماکولوژی رتبه 251 تا 300 جهانی و رتبه اول کشور و در حیطه پزشکی رتبه 551 تا 600 جهانی و رتبه سوم در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

دکتر عبدالرسول رنگرزی خاطرنشان کرد:  در رتبه بندی جهانی QS دانشگاه های جهان در 51 حوزه موضوعی مختلف ارزیابی و رتبه بندی شده اند که دانشگاه توانست در حوزه موضوعی پزشکی و حوزه موضوعی داروسازی و فارماکولوژی جایگاه شاخصی را کسب کند.

وی تصریح کرد: در این رتبه بندی معتبر جهانی دانشگاه ها براساس شاخص های نسبت استناد به مقاله با وزن 25 درصد، اچ ایندکس با وزن 25 درصد، شهرت و اعتبار دانشگاه یا همان کیفیت آموزش و پژوهش دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از 95000 نفر فرد صاحب نظر از سراسر جهان با وزن 40 درصد و اعتبار از دیدگاه کارفرمایان با نظرسنجی از  بیش از 45000 نفر از کارفرمایان درباره کیفیت کاری فارغ التحصیلان هر دانشگاه با وزن 10 درصد مورد ارزیابی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست کشوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه داروسازی در رتبه بندی جهانی

کسب رتبه نخست کشوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه داروسازی در رتبه بندی جهانی