مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-04سياسي

دبیرخانه مسابقات قرآنی مشکات در مهرشهر کرج افتتاح شد


مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات با بیان اینکه دبیرخانه مسابقات قرآنی مشکات در مهرشهر کرج فتتاح شد، گفت: در سال آینده 10 هزار نفر در این مسابقات شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح دبیرخانه مسابقات قرآنی مشکات که در مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مشکات در سال 98 در سطح استان البرز به میزبانی شهر کوهسار برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مشکات در سال 99 بین استان های البرز و تهران برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم در سال 1400 این مسابقات در سطح کشور برگزار شود.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات بیان کرد: امروز افتتاح دبیرخانه مسابقات سراسری قرآنی مشکات است که برای سال 1400 آماده می شویم و این رقابت از سال آتی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در رشته های حفظ 10 جز، 20 جز و کل قرآن کریم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مسابقه قرآنی در سنین زیر 16 سال و بالای 16 برگزار می شود و در سطح ملی نیز، بر اساس همین گروه سنی است.

محمدی با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان البرز 500 نفر در مسابقات قرآنی مشکات شرکت کردند، گفت: همچنین در سال جاری در سطح استان البرز و تهران نیز، یک هزار نفر در این دوره از مسابقات قرآنی به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه مسابقات قرآنی مشکات در مهرشهر کرج افتتاح شد

دبیرخانه مسابقات قرآنی مشکات در مهرشهر کرج افتتاح شد