مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-04سياسي

با محدودیت بالگرد برای امداد هوایی در کشور مواجه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمدحسن قوسیان مقدم ظهر امروز در حاشیه حضور در ساوه و بازدید از آزمون ایثار در این شهرستان گفت: جمعیت هلال احمر عمده وظایف خود را از طریق نیروهای داوطلب امدادگر انجام می دهد که بخشی از آن امداد و نجات در حوادث و سوانح و بخشی نیز امداد و نجات در حوادث جاده ای است.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر درجه ای به نام ایثار که اعتبار بین المللی دارد تعریف شده و برای اینکه داوطلبان ما به این درجه ارتقا پیدا کنند باید دوره ها و مراحل مختلفی را طی کنند.

دبیر کل مسابقات برادران و خواهران برگزار شد که در بخش برادران تیم های آزمون گیرنده به استان های مختلف اعزام شدند و برای بانوان که تعدادشان کمتر بود به صورت جامعه در شهرستان ساوه این آزمون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از شرکت کنندگان در این آزمون تست ها کرونا گرفته شده تصریح کرد: در این آزمون که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده گروه هایی در حدود 50 نفر از بانوان حضور دارند که پس از پایان آزمون هر گروه بلافاصله گروه های بعدی برای تست و شرکت در مسابقه حضور خواهند یافت.

دبیر کل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امتیازی که جمعیت هلال احمر برای کسب کنندگان این نشان در نظر گرفته این است که این افراد یک درجه بالاتر از نظر استخدامی خواهند بود و کمک هزینه عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با محدودیت بالگرد برای امداد هوایی در کشور مواجه هستیم

با محدودیت بالگرد برای امداد هوایی در کشور مواجه هستیم