مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-04پزشكي

مردم عدم پذیرش بدون دفترچه بیمه را به 1420 اعلام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حذف صدور دفترچه های بیمه گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی، - مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حذف صدور دفترچه های بیمه گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی، عدم پذیرش داروخانه ها و مراکز درمانی بدون دفترچه بیمه را در سامانه 1420 ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حذف صدور دفترچه های بیمه گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی، عدم پذیرش داروخانه ها و مراکز درمانی بدون دفترچه بیمه را در سامانه 1420 ثبت کند.

شهرام غفاری گفت: حذف دفترچه بیمه به عنوان یک طرح ملی باید مورد پذیرش همه مراکز بهداشت و درمان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین عدم پذیرش این بیماران بدون دفترچه در همه آزمایشگاه ها، داروخانه ها و مراکز بهداشت و درمان طرف قرارداد تامین اجتماعی تخلف بوده و در صورت گزارش بیمه شدگان، مرکز مورد نظر با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

غفاری همچنین با اشاره به گفت وگو با رییس انجمن داروسازان تاکید کرد: این عدم پذیرش در داروخانه ها از جانب انجمن داروسازان هم مورد تایید نبوده و بر این اساس در صورت ثبت شکایت بیمه شدگان در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم عدم پذیرش بدون دفترچه بیمه را به 1420 اعلام کنند

مردم عدم پذیرش بدون دفترچه بیمه را به 1420 اعلام کنند