مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-04اقتصادي

حفاظت از عرصه های طبیعی و توسعه جنگل ها ضروری است


در چند سال گذشته گام های بلندی در راستای حفظ منابع طبیعی و افزایش درخت کاری برداشته شده و حفاظت از عرصه های طبیعی و توسعه جنگل ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در مراسم نمادین غرس نهال که به مناسبت هفته منابع طبیعی در سنندج ، اظهار کرد: شرایط جغرافیایی و منابع آب و خاک مناسب استان کردستان زمینه های لازم برای توسعه جنگل کاری را فراهم کرده است.

وی افزود: توسعه جنگل کاری در استان علاوه بر تقویت پوشش فضای سبز در ارتقای سطح معیشت و اقتصاد مردم استان و توسعه صنایع چوب نیز تأثیرگذار خواهد بود و از تمام ظرفیت ها برای توسعه جنگل کاری استفاده خواهیم کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه جنگل کاری و درخت کاری باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، ادامه داد: برای گسترش بیشتر درخت کاری از اعتبارات استانی هزینه خواهیم کرد و تلاش می کنیم از منابع ملی نیز اعتباراتی را برای این منظور دریافت کنیم.

مرادنیا یادآور شد: حفظ خاک و توسعه فضای سبز بسیار ارزشمند بوده و از این رو عرصه های منابع طبیعی هم باید حفظ شود و هم توسعه یابد تا نسل های آینده از آن بتوانند بهره مند شوند.

وی بیان کرد: مردم در این زمینه باید مشارکت داشته باشند و منابع طبیعی نیز طی سال های اخیر کارهای بزرگی در این راستا انجام داده است که بدون شک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از عرصه های طبیعی و توسعه جنگل ها ضروری است

حفاظت از عرصه های طبیعی و توسعه جنگل ها ضروری است