مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-04پزشكي

آمار بیماران بدحال فارس سه رقمی شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ویروس کرونا در حال چرخش است و از میان سهل انگاران رعایت پروتکل های بهداشتی، قربانی می گیرد، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ویروس کرونا در حال چرخش است و از میان سهل انگاران رعایت پروتکل های بهداشتی، قربانی می گیرد، از سه رقمی شدن تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در فارس خبر داد.

دکتر سید روح الله حسینی پنجشنبه 14 اسفند در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس پرداخت و گفت: از بین 535 بیمار مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان های فارس، 105 نفر به دلیل وخامت وضعیت جسمی، در بخش های آی.

سی.

یو، تحت مراقبت های ویژه هستند.

حسینی با تاکید براینکه خطر در کمین ساده انگاران است و مردم باید از هرگونه ساده پنداری و عادی انگاری در این بحران بپرهیزند، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، 649 هزار و 720 تست تشخیصی مولکولی انجام و منجر به شناسایی 176 هزار و 964 بیمار مثبت قطعی شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، 40 هزار و 339 مورد تست سریع انجام و منجر به شناسایی 3256 بیمار مثبت شده است.

حسینی مجموع بیماران مثبت قطعی در فارس را 180 هزار و 220 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد بیمار 171 هزار و 452 نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیماران بدحال فارس سه رقمی شد

آمار بیماران بدحال فارس سه رقمی شد