مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-04سياسي

تشکیل فراکسیون سهام عدالت در مجلس/ برخورد قانونی در صورت تاخیر در واریز سود


رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان گفت: شرکت های سرمایه گذاری استان ها مکاتباتی با شرکت های سرمایه پذیر مبنی بر واریز سود سهام عدالت سهام داران غیرمستقیم داشت و چنانچه در واریز سودها بیش از این تاخیر کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین امینی خواه ظهر امروز در نشست با خبرنگاران لرستان با اشاره به برخی انحراف ها در مصوبه های شورای عالی بورس، اظهار کرد: روزهای اخیر شاهد انحراف هایی از حدود اختیارات شورای عالی بورس در زمینه تدوین مقررات بودیم.

وی خاطرنشان کرد: این انحراف ها به دلیل برخی تفسیرهای نادرست به وجود آمده و همان گونه که از متن ابلاغیه مشخص است تکلیف یک سری مقررات مشخص شده و نه تغییر در قوانین گفته شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان به مصوبه شورای عالی بورس در چهاردهم بهمن ماه امسال مبنی بر برگزاری مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی اشاره کرد.

امینی خواه با بیان اینکه این مصوبه مغایر با قوانین جاری کشور از جمله نقض قانون تجارت است، افزود: با پیگیری های انجام شده و با هوشیاری مجلس انقلابی و کمیسیون اقتصادی این مصوبه لغو گردید.

وی بیان داشت: این مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق سهام داران و همچنین مانع شدن از شکل گیری یک رویه غیرقانونی در سهام عدالت انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل فراکسیون سهام عدالت در مجلس/ برخورد قانونی در صورت تاخیر در واریز سود

تشکیل فراکسیون سهام عدالت در مجلس/ برخورد قانونی در صورت تاخیر در واریز سود