مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-04اجتماعي

لزوم حفاظت از منابع محدود آبی/ هیچ تضمینی نیست آلودگی تهران به سمنان نرسد


استاندار سمنان بر لزوم حفاظت جدی از منابع آبی، خاکی و فضای سبز موجود در استان تاکید کرد و خواستار حفاظت از منابع موجود به عنوان یکی از اولویت ها در سطح استان شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر لزوم حفاظت جدی از منابع آبی، خاکی و فضای سبز موجود در استان تاکید کرد و خواستار حفاظت از منابع موجود به عنوان یکی از اولویت ها در سطح استان شد.

علیرضا آشناگر در آیین درختکاری که 14 اسفند در محوطه باز استانداری سمنان برگزار شد با گرامیداشت 15 اسفند؛ روز درختکاری اظهار کرد: این روز به آن دلیل که فرصتی است تا مردم ما به درخت کاری روی بیاورند روز مبارکی است.

وی ادامه داد: درختکاری فرهنگ بسیار خوبی است که از دیرباز در کشور ما رواج داشته و مردم اهتمام خاصی به انجام آن و توسعه فضای سبز داشته و دارند.

آشناگر همچنین به وضعیت بارش در استان نیز اشاره و عنوان کرد: استان سمنان ؛ استانی کم بارش و دارای منابع آبی محدود است و ضرورت دارد تا درختکاری در آن چند برابر شود.

رییس شورای تامین استان با ذکر این که برخی افراد با انگیزه های سوداگرانه، بی رحمانه تیشه بر ریشه درختان تنومند استان می زنند، خواستار حفاظت از منابع موجود به عنوان یکی از اولویت ها در سطح استان شد و گفت : توسعه فضای سبز باید جزو اولویت های ضروری و جدی استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفاظت از منابع محدود آبی/ هیچ تضمینی نیست آلودگی تهران به سمنان نرسد

لزوم حفاظت از منابع محدود آبی/ هیچ تضمینی نیست آلودگی تهران به سمنان نرسد