مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-04سياسي

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف زنجانی


علی رغم هشدارهای جدی داده شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط زنجانی ها، باز هم شاهد کاهش رعایت پروتکل ها در استان هستیم.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: علی رغم هشدارهای جدی داده شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط زنجانی ها، باز هم شاهد کاهش رعایت پروتکل ها در استان هستیم.

فتح الله صبح امروز (14 اسفند) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید در مقابل مردم صادقانه پاسخ گو باشند و باید بدانند که کنترل و مقابله با ویروس منحوس کرونا وظیفه همه آنان است، اظهار کرد: شهرستان های استان زنجان باید منطقه بندی شده و هر منطقه را یک مدیرکل در شهرستان زنجان و فرمانداران در شهرستان ها، عصرها و شب ها در راستای مقابله با کرونا به صورت میدانی کنترل و نظارت کنند و حراست ها نیز بر عملکرد آنان نظارت کرده و روزانه گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه از 16 اسفندماه باید مراکز 16 ساعته سرپایی تامین اجتماعی استان و درمانگاه مطهری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان فعال شود و خبرنگاران باید این امر را پیگیری کنند، افزود: خطر شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی بیخ گوش زنجانی ها است و علی رغم هشدارهای داده شده، باز هم شاهد سفرهای غیرضروری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف زنجانی

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف زنجانی