مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-04پزشكي

کرونای سرکش وحشیانه در چهار شهرستان زنجان می تازد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر در شهرستان های ابهر، خدابنده، خرم دره و طارم شاهد افزایش میزان مثبت شدن تست های PCR انجام شده هستیم که نشان دهنده گردش بالا و خطرناک ویروس است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر در شهرستان های ابهر، خدابنده، خرم دره و طارم شاهد افزایش میزان مثبت شدن تست های PCR انجام شده هستیم که نشان دهنده گردش بالا و خطرناک ویروس است.

پرویز قزلباش صبح امروز (14 اسفند) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد روند افزایشی بیماری کرونا در برخی از شهرستان های استان هستیم که هشدارهای جدی را در روزهای پایانی سال به زنجانی ها می دهد، اظهار کرد: اکنون طبق شاخص های موجود در شهرستان های ابهر، خرم دره، ماه نشان و طارم شاهد روند افزایشی بیماری کرونا هستیم که نیازمند توجه بیشتری است.

وی در رابطه با افزایش مثبت شدن تست های PCR در برخی از شهرستان های استان، افزود: در حال حاضر میزان مثبت شدن تست های PCR در شهرستان ابهر به 15 درصد رسیده که نشان دهنده خطر و گردش بالای ویروس کرونا در این شهرستان است، علاوه بر ابهر در سایر شهرستان ها نیز شاهد افزایش مثبت بودن تست های PCR هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای سرکش وحشیانه در چهار شهرستان زنجان می تازد

کرونای سرکش وحشیانه در چهار شهرستان زنجان می تازد