مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-04ورزشي

قهرمانی مقتدرانه خبرنگاران ورزشی قم در جام بسیج صدا و سیما


تیم نقره سرای شهر بهشت متشکل از خبرنگاران ورزشی قم با اقتدار و بدون باخت قهرمان مسابقات سال 1399 جام بسیج صدا و سیما شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازی های فوتسال جام بسیج صدا و سیما با عنوان گرامیداشت عید فرخنده مبعث و شعار اخلاق، ورزش و تندرستی در صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد و تیم نقره سرای شهر بهشت که خبرنگاران ورزشی قم در آن حضور دارند با اقتدار و بدون باخت به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات پنج تیم خبرنگاران ورزشی قم، حراست صدا و سیما، ستاره سرخ، رادیو و تاسیسات مرکز قم حضور داشتند و شورای ورزش و بسیج صدا و سیما با همکاری یکدیگر آن را برگزار کردند، تورنمنتی که به شکل دوره ای برگزار شد و خبرنگاران ورزشی فاتح آن شدند.

تیم خبرنگاران ورزشی قم با ترکیب محمدجعفر عابدی، عباس زارعی، روح الله جانقربان، حامد اسماعیلی، عباس قاسمپور، رضا جعفری و محسن امینی در این دوره از مسابقات به میدان رفت و به جز یک تساوی در مرحله مقدماتی، در سایر بازی ها موفق به شکست رقبا و قهرمانی مطمئن این رقابت ها شد.

در مسابقه فینال این دوره که بین خبرنگاران ورزشی قم و رادیو برگزار شد، دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان رساندند و نیمه دوم بازی هشت گل داشت که سهم خبرنگاران پنج گل و برتری 5 بر 3 بود، در حالی که تیم خبرنگاران ورزشی در این دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی مقتدرانه خبرنگاران ورزشی قم در جام بسیج صدا و سیما

قهرمانی مقتدرانه خبرنگاران ورزشی قم در جام بسیج صدا و سیما