مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-04اقتصادي

بازگشت هزار و 420 واحد غیرفعال به چرخه تولید


با پیگیری ستاد تسهیل، تنها در شهرک های صنعتی با فعال سازی یک هزار و 420 واحد تولیدی راکد، فرصت اشتغال برای 24 هزار نفر ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در یکصد و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مؤثر انجام شده در ستاد، گفت: خوشبختانه کارنامه عملکرد ستاد رضایت بخش بوده است و بویژه فعالیت هایی که در سطح استان ها انجام شده، قابل تقدیر است.

وزیر صنعت معدن و تجارت، جایگاه و مسئولیت ستاد را در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم هاست، بسیار حساس توصیف کرد و افزود: حکومت در این شرایط، تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید، وظیفه خود دانست و خوشبختانه در حال حاضر کشور شاهد رشد قابل ملاحظه تولید در 29 رشته صنعتی است.

وی با استناد به بازدیدهای میدانی در سطح ملی، به رشد تولید در بخش های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهای تولیدی کشور در صنایع مختلف مانند لوازم خانگی، قطعه سازی خودرو، مواد شوینده و بهداشتی، کاشی و سرامیک، مواد غذایی، فلزات، نساجی و پوشاک به صورت چند شیفت مشغول فعالیت هستند که حاکی از رونق تولید در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هزار و 420 واحد غیرفعال به چرخه تولید

بازگشت هزار و 420 واحد غیرفعال به چرخه تولید