مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-04سياسي

معابر و اماکن گیلان به نام شهدای زن نامگذاری می شود


معاون امور زنان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به نامگذاری معابر و اماکن این استان به نام شهدای زن، گفت: نخستین یادمان در شهرستان انزلی ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا یعقوب نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره استانی لشگر فرشتگان تاریخ ساز، نکوداشت زنان شهید، جانباز و آزاده گیلان با بیان اینکه 17 هزار زن شهید، آزاده و جانباز در سطح کشور داریم، گفت: تجلیل و برگزاری کنگره شهرستانی و رونمایی از کتاب ریحانه های آسمانی در دستور کار است.

وی با اشاره به ساخت یادمان شهدای زن گیلان، اضافه کرد: اولین یادمان در شهرستان بندرانزلی ساخته می شود و تولید نماهنگ در این باره و نامگذاری معابر و اماکن استان به نام شهدای زن گیلانی نیز از سایر برنامه ها است.

تجلیل از 108 زن شهید، جانباز و آزاده گیلان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم گفت: نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و آنها در شکل گیری و رشد انقلاب نقش مؤثری داشتند.

وی با اشاره به تجلیل از 108 زن شهید، جانباز و آزاده گیلان، بیان کرد: تاریخ معاصر کشور گواهی بر حضور همه جانبه زنان در عرصه های مختلف است که به ویژه با پیروی از مکتب عاشورا نقش آفرینی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر و اماکن گیلان به نام شهدای زن نامگذاری می شود

معابر و اماکن گیلان به نام شهدای زن نامگذاری می شود