مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-04سياسي

فارغ التحصیلان بیکار محصول سیستم غلط آموزشی هستند


وجود تعداد زیاد فارغ التحصیل بیکار در جامعه محصول سیستم غلط آموزشی است که به جای تقویت قدرت خلاقیت و نوآوری، سیستم «بخوان، - یزدـ امام جمعه یزد گفت: وجود تعداد زیاد فارغ التحصیل بیکار در جامعه محصول سیستم غلط آموزشی است که به جای تقویت قدرت خلاقیت و نوآوری، سیستم بخوان، حفظ کن، نمره بگیر را نهادینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونان مدرسه مطهری یزد با اشاره به اینکه غربی ها تفکر، تعقل و تدین را از سیستم آموزشی حذف کرده اند، اظهار داشت: این اتفاق به خاطر این رخ داده که مردم و کشور ما رشد جدی نداشته باشند و همیشه عقب تر از آنها حرکت کنند.

وی عنوان کرد: تدین، تعهد به دنبال دارد و اگر دانش آموزان نخبه با تدین رشد کنند، نسبت به پیشنهادات وسوسه انگیز غربی ها بی تفاوت خواهند بود و علم خود را برای خدمت به مردم و کشور خود به کار خواهند گرفت.

ناصری در مورد عنصر تفکر نیز بیان کرد: اگر به سیستم برنامه ریزی دروس در مدارس توجه کنید، از دوران پیش دبستانی تا زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه، هیچ ساعت و فعالیتی برای تقویت قدرت تفکر آنها در نظر گرفته نشده و با سیستم بخوان، حفظ کن، نمره بگیر پیش رفته اند و بعد از 16 سال درس خواندن، در نهایت هم بیکار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان بیکار محصول سیستم غلط آموزشی هستند

فارغ التحصیلان بیکار محصول سیستم غلط آموزشی هستند