مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-04اجتماعي

فرهنگ صحیح مصرف آب توسط دانش آموزان در جامعه نهادینه می شود


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: فرهنگ مصرف صحیح و مدیریت آب توسط دانش آموزان در خانواده های کرمانشاهی نهادینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اجرایی شدن دستورالعمل های بهداشتی بسیار کم رنگ شده و عملاً وجود ندارد اما آموزش و پرورش این استان در فضای مجازی و برنامه آموزش شاد با ارسال برنامه های تهیه شده توسط اداره آب، می تواند فرهنگ صحیح مصرف آب را در بین آنها گسترش و نشر دهد.

وی تصریح کرد: بیش از 300 دانش آموز در سطح این استان در حال تحصیل هستند که والدین آنها نیز با امر برنامه های تحصیلی در بستر فضای مجازی در گیر هستند، بنابراین نیمی از جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش برنامه های آهنگسازی مصرف صحیح آب قرار خواهند گرفت.

یزدان پناه با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح آب در مقاطع پایه افزود: زبان و تذکرات کودکان بر روی بزرگترها بسیار اثرگذار و اثربخش است.

وی گفت: مدارس استان کرمانشاه بدهی های زیادی به اداره آب دارند که این بدهی ها از سنوات گذشته تلمبار شده، اما تلاش داریم تا پایان امسال از طریق سهمی که در اختیار مناطق و مدارس این استان قرار می گیرد این بدهی ها را پرداخت کنیم.

گفتنی است، در پایان دوازدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب، تفاهم نامه مشترک بین مدیر کل آموزش و پرورش و مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه به منظور همکاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ صحیح مصرف آب توسط دانش آموزان در جامعه نهادینه می شود

فرهنگ صحیح مصرف آب توسط دانش آموزان در جامعه نهادینه می شود